חברת דואר ישראל תתחיל לשווק ביטוח רכב בסניפיה |
חברת דואר ישראל תתחיל לשווק פוליסות ביטוח רכב בדואר. ברוב סניפי הדואר תוצב עמדת ביטוח ממוחשבת אשר באמצעותה יוכלו המבקשים פוליסת ביטוח לקבל שש הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות.
חברת הדואר מעלה קמפיין שיווקי לתמיכה במכירת פוליסת ביטוח רכב באמצעותה. פוליסת הביטוח נשווק על ידי סוכנות לביטוח מזרח ורק המכירה תעשה בסניף הדואר. הטיפול בתביעות או שירות של החלפת רכב תעשה אל מול סוכנות הביטוח עצמה.
החסרון של תהליך זה הינו העדר קשר ישיר עם סוכן הביטוח, בעוד היתרון צריך להיות טמון במחיר תחרותי ביחס לחברות הביטוח הישירות. בשל התחרות הגוברת בענף הביטוח בארץ, רצוי מאוד לבצע השוואה מקיפה בין מספר חברות ביטוח ישירות וסוכני ביטוח. בידקו את גובה הפרמיה, תנאים וכיסויים הכלולים בפוליסה והאם יש אפשרות לשלב הרחבות לפוליסה במסגרת כתבי שירות.
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים בסדרה: ביטוח רכב בדואר
|
|
|